Reklama salonu fryzjerskiego na Facebooku

Reklama salonu fryzjerskiego na Facebooku


Dzisiaj dowiesz się jak łatwo i skutecznie możesz skierować reklamę z Facebook Ads do swoich klientów. Pokażę krok po kroku co zrobić, by reklama była bardzo skuteczna, a wydane pieniądze zwróciły się z nawiązką.

W Facebookowym życiu uczestniczą Twoi potencjalni klienci.

Ponad 12 milionów Polaków ma założony profil na tym najdynamiczniej rozwijającym się portalu społecznościowym. W ostatnim raporcie BRIEF liczba ta wzrosła w ostatnim roku w naszym kraju o kolejne 17%.
Wiemy, że 54% osób mających konto na Facebooku to osoby powyżej 25 roku życia, natomiast osoby powyżej 18 roku życia stanowią aż 80%!

Kim oni właściwie są? W jakim są wieku, gdzie mieszkają, uczą się czy pracują, jak spędzają czas wolny, co robią na co dzień, co lubią?

Zastanawiasz się czasem jak znaleźć nowego klienta? Wywieszasz billboardy, drukujesz ulotki, wykupujesz reklamę w lokalnych gazetach, ale efekty nie są adekwatne do poniesionych kosztów? Facebook umożliwia bardzo dokładne sprecyzowanie grupy docelowej do jakiej chcesz trafić. Dzięki temu możesz stworzyć optymalne reklamy, które wyświetlą się właśnie Twoim przyszłym klientom.

Dzięki Facebookowi możesz trafić wprost do mieszkania swojego klienta.

Dzięki możliwości bardzo dokładnego kierowania reklam możesz mieć pewność, że trafiasz do swoich potencjalnych klientów.
Jakie Facebook daje możliwości? Bardzo, bardzo szerokie!

Kliknij Utwórz reklamy i lecimy.

startFB
Dane geograficzne – lokalizacja, możemy wybrać osoby tylko z naszego miasta, dzielnicy lub naszych okolic (odpowiednio w promieniu 20, 50 czy 70km)


reklama gabinetu na facebooku
Dane demograficzne, dzięki którym możemy zawęzić grono naszych odbiorców, to: wiek, płeć, wykształcenie, a także bardziej szczegółowych takich jak związek, wykształcenie, praca, wydarzenia z życia.


dane-demograficzne

Idealne rozwiązane, by kierować reklamę na przykład do maturzystek przed studniówkami. Wybierając tylko lokalizację, płeć i wiek.

Ile to kosztuje:

Reklama na Facebooku oczywiście kosztuje, trzeba wygospodarować na ten cel środki finansowe. Jednak dzięki temu, że reklama skierowana jest wprost do osób zainteresowanych tym co oferujesz, do Twoich potencjalnych klientów, uzyskujesz szybko bardzo dobre, wymierne efekty. W zależności od celów jakie sobie ustalimy, a celów może być kilka, warto wybrać najlepszy sposób rozliczeń, który będzie najkorzystniejszy. Facebook oferuje kilka systemów rozliczeń:

CPC – Cost Per Click – opłata pobierana jest gdy użytkownik kliknie w reklamę.
CPM – Cost Per Mille – reklamodawca płaci za 1000 wyświetleń swojej reklamy bez względu na to czy ktoś w nią kliknął.
CPA – Cost Per Action – koszt reklamy jest ponoszony w momencie dokonania przez użytkownika pożądanej przez nas akcji lub konwersji.
CPL – Cost Per Like – w tym przypadku rozliczenie następuje w oparciu o lajki pozyskane dzięki kliknięciu w reklamę.

Ale to jeszcze nie wszystko co możesz zrobić

Posiadając maile klientów możesz bezpośrednio do nich skierować reklamę! Wybierając: Utwórz nową grupę niestandardowych odbiorców…

Zastanawiasz się może w jaki sposób uzyskać maile klientów? Idealnym narzędziem do tego jest system Morten.pl Dzięki naszemu systemowi do rezerwacji wizyt on-line regularnie budujesz bazę swoich klientów zbierając ich maile. Dzięki temu możesz jeszcze lepiej skierować swoją reklamę, co oznacza ograniczenie kosztów i strzał w dziesiątkę.

customer audience

Działa to również w drugą stronę, jeśli chcesz przygotować reklamę tylko dla nowych klientów dzięki tej bazie mailowej, możesz wykluczyć aktualnych klientów. Jedyne o czym musisz pamiętać to to, że nie wszyscy klienci używają tego samego maila na Facebooku. W Morten.pl umożliwiliśmy klientom rejestracje w systemie używając konta Facebookowego, dzięki czemu większość Twoich klientów korzysta z konta email, którego używa na Facebooku.

Powodzenia! Jeśli masz jakieś pytania, napisz w komentarzu, na pewno odpowiem.

morten

Verification


  • Paweł Kucia

    Mocna pigułka użytecznych informacji :)